උබ මගේද ? මම උබේද ?

Monday, June 27, 2011

ඔව් ඇත්ත , අපි දෙන්න ෆැන්ටසියක වගේම හැදුවේ ෆැන්ටසියක් <
මතකද ඒ දවස වල උඹයි මමයි අත් අල්ලාගෙන පාරේ ගිය විදිය
කියල ඇහුවේ නැත්තේ උඹත් ඒ හේතුව දන්නා නිසා.
ආදරයක් නොදගෙන හිටි හිතට උඹ ආදරේ කලාද ???
නෑ.., උඹ මට කලේ ජිවිතයක් දෙන එක.,
ඒක තමයි ආදරේ කියල හිතා ගන්න බැරි උනේ මටද උබටද ?|
පන්ති නොගොහින් පන්ති ගිය දවස්
හ්ම්ම්.., ඒ මගේ ජිවිතේ සොදුරුම දවස්..
එත් ඇයි දැන් අපි නොදන්නවා වගේ නමට ආදරේ කරන්නේ ?
මගේ වැරැද්ද.., මම හිතුවේ එහෙමයි.
අපි රණ්ඩු වෙනකොට උබ වෙනද වගේ නෑ..,
බනින්නේ මොකක් හරි දෙයක් හිතේ හියාගෙන.,
ආදරයක් නැති වෙන මුල්ම දේ වෙනවා කියල දැනගෙනත් ඇයි මේ?
යාලුවෝ කිව්ව දේවල් ඇත්තද උබේ අතීතේ ගැන ..,
මම ඒවා උබේ ආදරේ නිසා අමතක කරපු ඒක වැරදි වගේ දැනෙන්නේ ඇයි මට ?
එත්..වෙන ආදරයන් ලැබෙද්දී මම උබ ගැන හිතන්නේ
මගේ අතින් උබට වරදක් වෙයි කියල,
එත් නැහැ.., දැන් උබ මගේ ජිවිතේ නැහැ..,
උබ තරම් කුහක කෙනෙක් මම දැකලම නැහැ
උබට ඕන දේ වින්ද , එත් මම තනි කළා.,
ගොඩක් දුර නෙමෙයිනේ ගියේ ..
අනේ..එන්න වස්තුව මම ලගට ආයත්..,
මම හැමදාමත් ඒ පොලව ගාවට ගිහින් උබත් එක්ක කතා කරාට
උබ කලින් වගේම මම කතා කරනකම් බලන ඉන්නව.
රතු රෝස මලට උබ ඉස්සර වගේම ආසයිද කියන්න ඊලග දවසේවත්
හැමදාම අතට මේ මල දීලා සිපගත්ත උබව
ආයමත් සිපගන්න මම බලන ඉන්නව.,
මේ රතු රෝස මල උබේ සොහොන උඩින් තියල..,

2 ක් අදහස් පළකරලා. ඔයත් මොනා හරි කියලම යන්න:

සිතුවිලි පවුරේ ඇඩ්මින් said...

ලස්සනයි! ඒ වගේම දුකයි!

නොහික්මුණු ඇස said...

සමහර විට ඒක ඇත්ත දෙයක් වෙන්න ඇති . ;) :/ ජිවත් වෙන්නේ අපි අනිත් අයව දකින්නනේ,,

Post a Comment

පි‍ටු පෙරලපු ගාන